11 תשובות
כי זה גברי כזה
שואל השאלה:
אבל לא כל מי שגברי בהכרח חתיך
פשוט יש כאלה שזה ממש מושך אותם...אין סיבה וזה גם ממש עניין של טעם(:
ברור שלא אבל אין קשר
מי אמר
פשוט בסרטים ובדרמות הביאו לנו חתיך עם קול עמוק
וזה מה שנקרא מודל היופי! סתם הכניסו לנו את זה לראש...
שואל השאלה:
מה אין קשר?

קול עמוק - קול גברי כביכול, נקרא גם קול של חתיך.
אז איך גברי מתקשר לחתיך? למה קול גברי נקרא קול של חתיך? איך זה קשור?
כי זה עמוק כזה יותר נגיד תאר לך מישהו שנראה גבר חלומות כזה עם קול ציפציף זה נשמע פחות "גברי" ממישהו עם קול נמוך וצרוד כזה
לא שאני מסכימה עם זה זה מה שהחברה מציגה לנו אני רק מנסה להסביר לך
עדיף קול ציפציף?
כי גברים נתפסים כבעלי כל נמוך ועמוק
כי זה נשמע יותר גברי כזה