5 תשובות
אז תתחילי לטפח את עצמך
אם את שואלת אותי זה הכי יפה, אני שונא בנות כאלה :) אני אוהב בנות אם יופי טבעי.
תעשי מה שטוב לך ומה שאת רואה לנכון ויש מלא שלא מטפחות את עצמן כי הן לא מרגישות צורך והכל בסדר
הכל טוב גם אני
אם את רוצה את יכולה יותר להשקיע בדברים שמעניינים אותך
אולי סגנון לבוש משלך
תכשיטים
לק
מה שמרגיש לך את
ולא לא כולן ככה, יש המון סוגים של בנות וכל אחת מטופחת ויפה בדרך שלה
טיפוח לא משמעותו להראות רק טוב אלא גם להרגיש טוב עם עצמך זה מה שחשוב
אם את רוצה את יכולה יותר להשקיע בדברים שמעניינים אותך
אולי סגנון לבוש משלך
תכשיטים
לק
מה שמרגיש לך את
ולא לא כולן ככה, יש המון סוגים של בנות וכל אחת מטופחת ויפה בדרך שלה
טיפוח לא משמעותו להראות רק טוב אלא גם להרגיש טוב עם עצמך זה מה שחשוב
זה שאת לא מתפארת וכדומה זה לא אומר שאת לא מטופחת !!
אם את אוהבת את עצמך בלי איפור עם בגדים שאת אוהבת אז מה אכפת לך מחברות שלך יאלה !!
אני גם ככה אבל את יודעת אני באמת לא מעניין אותי העיקר שלי נוח.
אם מישהו ירצה אותי הוא יצטרך לקבל את איך שאני לא צריך להשתנות בשביל אף אחד!!
אבל אם זה בשביל עצמך את יכולה , הכי הכי חשוב זה לעשות שינוי מתוך רצון עצמי ולא מלחץ של חברים !!
אם את אוהבת את עצמך בלי איפור עם בגדים שאת אוהבת אז מה אכפת לך מחברות שלך יאלה !!
אני גם ככה אבל את יודעת אני באמת לא מעניין אותי העיקר שלי נוח.
אם מישהו ירצה אותי הוא יצטרך לקבל את איך שאני לא צריך להשתנות בשביל אף אחד!!
אבל אם זה בשביל עצמך את יכולה , הכי הכי חשוב זה לעשות שינוי מתוך רצון עצמי ולא מלחץ של חברים !!
באותו הנושא: