5 תשובות
כנסי מהטלפון בלי מצלמה זאת נשמעת לי האופציה הכי אידיאלית כאן
שואל השאלה:
לא
לא
תגידי למורה שהמחשב שלך בתיקון ואת תצטרכי להשתמש בפלאפון ולא תוכלי להדליק מצלמה כי היא לא עובדת.
תשתמשי דרך הטלפון ואת יכולה להגיד למורה בפרטי שאין לך מצלמה. זאת האופציה היחידה שיש לך
תשתמשי בטלפון ופשוט תגידי שהמצלמה לא עובדת
בטוחה שהיא תקבל את זה
אלא אם יש לך מבחן.
בטוחה שהיא תקבל את זה
אלא אם יש לך מבחן.
באותו הנושא: