11 תשובות
ממה שאומרים באינטרנט הקשרים עם המדינות האלו התחילו לפני ביבי והיינו ידידים לא-רשמיים כבר שנים, אבל עדיין אחלה שהוא סגר הסכמים איתם.
אנונימי
הם מנמיכים את החשיבות של ההסכמים רק בגלל שביבי עשה אותם
שלום עושים אוייבים או אנשים עם אוייב משותף שיעזרו לך בזמן מלחמה. אני לא רואה את סודן עוזרים לנו עם אירן
אנונימי
אבל עד ההסכם הבריחו נשק מאיראן לפלסטין דרך סודן, אז הם כן עוזרים לנו עם איראן כי הם לא מעבירים יותר דרכם נשק מאיראן לפלסטין
שהוא עשה הסכמים עם שלוש
פחחח הצחקתני מי שמעביר זה אירגוני טרור שללוטים שם והם ימשיכו
אנונימי
המדינה מעבירה ולא ארגונים
זה לא הסכמי שלום שזה נורמליזציה.
היה לנו אם אותם מדינות כבר הרבה זמן נורמליזציה. עכשיו זה רשמי פשוט.
ההגדרה להסכם שלום זה הפסקת ממלחמה ותחילת ידידות עם מדינה שהכינו איתה במלחמה.
מכיוון שלעולם לא היינו עם אותם מדינות במילחמה אז זה לא הסכם שלום ולא רק שלא היינו במילחמה אנחנו כבר 30 שנה מוכרים נשק לאיחוד האמירויות
וזה 3 ולא 4
מה הקשר? לא צריך להיות במלחמה עם האוייב, מספיק שהוא ממן ומעביר נשק לשאר האויבים שלנו.
תעשה טובה חבר אם אתה לא מבין אל תדבר דרך סודן מעבירים ארגונים כמו ג'אבת אן נוסרה את הנשק הם ככל הנראה ימשיכה לבעביר לא נראה לי שהסודנים יכנסו לקרבות בשביל זה
אנונימי