תשובה אחת
בזינוק בעלייה אתה לא יכול רק להכניס להילוך ראשון ולנסוע כי אחרת האוטו ידרדר אחורה
אז אתה מעביר להילוך ראשון, שם רגל על הברקס ואז לאט לאט לוחץ על הגז ומשחרר את הברקס
הברקס מונע ממך להדרדר אחורה
אז אתה מעביר להילוך ראשון, שם רגל על הברקס ואז לאט לאט לוחץ על הגז ומשחרר את הברקס
הברקס מונע ממך להדרדר אחורה
אנונימית
באותו הנושא: