6 תשובות
התפקיד של הבלם הזה הוא להחזיק את הרכב בחניה שלא יזוז.
p - parking - חניה.
בנוסף לזה הוא יכול לשמש גם כבלם חירום במידה והבלמים הרגילים מפסיקים לעבוד באמצע נסיעה.
אבל הוא לא מתוכנן לזה, אז לא בולמים איתו סתם ככה.
p - parking - חניה.
בנוסף לזה הוא יכול לשמש גם כבלם חירום במידה והבלמים הרגילים מפסיקים לעבוד באמצע נסיעה.
אבל הוא לא מתוכנן לזה, אז לא בולמים איתו סתם ככה.
הבלם יד הוא בלם שפועל באופן תמידי כדי שכאשר אתה לא נוהג בה המכונית לא תתגלגל.
כשאתה עוצר אתה מושך את הכפתור למעלה, כשאתה רוצה להתחיל לנסוע אתה דוחף אותו למטה.
כשאתה עוצר אתה מושך את הכפתור למעלה, כשאתה רוצה להתחיל לנסוע אתה דוחף אותו למטה.
שואל השאלה:
תודה רבה לכם!
עוד שאלה, המורה שלי לא תמיד מרים אותו כשאנחנו עוצרים
לפעמים כן לפעמים לא יש מושג אולי למה? כל פעם שעוצרים צריך להוריד אותו או שלא חייב?
תודה רבה לכם!
עוד שאלה, המורה שלי לא תמיד מרים אותו כשאנחנו עוצרים
לפעמים כן לפעמים לא יש מושג אולי למה? כל פעם שעוצרים צריך להוריד אותו או שלא חייב?
אנונימית
אתה צריך להרים את הבלם יד וצריך לעשות את זה בכל עצירה
כי בעצירה ברמזור / בפקק לא צריך, הוא משמש רק במקרה של חניה / עצירה לזמן ארוך ואז אפשר להזיז את הרגל מהבלם.
בנוסף, כן. כל פעם שמתחילים נסיעה צריך להוריד אותו.
אם מתחילים נסיעה כשהוא מורם עלולים לפגוע בו וברכב.
בנוסף, כן. כל פעם שמתחילים נסיעה צריך להוריד אותו.
אם מתחילים נסיעה כשהוא מורם עלולים לפגוע בו וברכב.
שואל השאלה:
סבבה הוא פשוט לפעמים עוצר בצד ופשוט שם על פרקינג ולפעמים עם הבלם ולפעמים בלי ולא כל כך הבמתי מה הוא רוצה חחח
סבבה הוא פשוט לפעמים עוצר בצד ופשוט שם על פרקינג ולפעמים עם הבלם ולפעמים בלי ולא כל כך הבמתי מה הוא רוצה חחח
אנונימית