5 תשובות
לבכות לכרית. או מתחת לשמיכה...
אני מקווה שהכל בסדר את יכולה לספר מה קרה אם את רוצה...

r. george
אוי.. מקווה שהכל בסדר קודם כל, את מוזמנת לשתף. אם בא לך.
תדחפי את הראש לך בתוך הכרית ותנסי לחנוק את הדמעות...
אבל הכי טוב להוציא החוצה ולשתף!!!!!
את יכולה להדליק טלוויזיה או משהו
בבקשה תשתפי מישהו בשלב כלשהו כשאת מוכנה ואל תתמודדי עם דברים לבד :(
נשימות עמוקות
באותו הנושא: