5 תשובות
לא אוהבת...
שיעשו מה שהם רוצים למה צריך להיות לי איכפת מזה
אםם שיעשו מה שהם רוצים.. אבל אני לא יודעת איך להסביר זה קצת מגעיל לראות את זה אבל בסדר שהיה להם בכבוד.. חח
אנונימית
אותי אישית קצת מרתיע
חחח אבל מי שואל יאללה שיהנו להם
כולה טייץ אני שמה גם הם יכולים לא מעלה ולא מוריד