18 תשובות
לא ממש מזיק, אבל יותר לא נוח לא?
אם זה מוחץ לך אותם אז כן, הציצים צריכים להיות משוחררים.. לא למחוץ אותם. אין בכיה שתיהיי עם גוזיות אבל במידה שלך
לפי מה שאני יודעת כן, זה גם יכול לעשות בעיות גב אם אני לא טועה.
את יכולה ללבוש גוזיות במידה שלך, למה את לא לובשת חזיות?
את יכולה ללבוש גוזיות במידה שלך, למה את לא לובשת חזיות?
שואל השאלה:
אני לא לובשת חזיות כי אין לי איך לבקש מאמא שלי שתבוא לקנות איתי...
אני לא לובשת חזיות כי אין לי איך לבקש מאמא שלי שתבוא לקנות איתי...
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא רוצה שזה יזיק לי
ואני לא רוצה שזה יזיק לי
אנונימית
לא יהיה לך נוח נראה לי
ופשוט תגידי לה שאת חושבת שאת צריכה חזיות ואם היא יכולה לבוא איתך אין בזה שום דבר מביך היא תשמח
שואל השאלה:
טוב תודה
טוב תודה
אנונימית
אני לא חושבת אמא שלך תמנע ממך חזיות כי באמת יכולים להיות לך כאבי גב אחכ וזה לא יהיה כיף
תקשיבי גם אני הובכתי בהתחלה לבקש אבל תקחי נשימה ותביני שזו אמא שלך, זה דבר טבעי וזה בסדר גמור לבקש ממנה.
תנסי להכניס את זה לתוך השיחה..
"אמא את שומעת, הגוזיות שיש לי כבר קטנות עליי אני צריכה לקנות חזיות"
אולי כשאתן בחנות את יכולה לזרוק לה כזה אולי אני אקנה חזיות במקום או משהו דומה.
תנסי להכניס את זה לתוך השיחה..
"אמא את שומעת, הגוזיות שיש לי כבר קטנות עליי אני צריכה לקנות חזיות"
אולי כשאתן בחנות את יכולה לזרוק לה כזה אולי אני אקנה חזיות במקום או משהו דומה.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לך אנונימית
תודה לך אנונימית
אנונימית
בכיף, מתי שתרצי❤
אנונימית
שואל השאלה:
בת כמה את? ומתי עברת לחזיות?
בת כמה את? ומתי עברת לחזיות?
אנונימית
אני בת 14 (כיתה ט) ועברתי לחזיות בתחילת כיתה ח בערך אבל גם אני הייתי צריכה לפני והתביישתי..
אנונימית
שואל השאלה:
אה.. בגיל שלי..
באיזה גודל חזה עברת? זוכרת?
אה.. בגיל שלי..
באיזה גודל חזה עברת? זוכרת?
אנונימית
המידה שלי הייתה 75b
אנונימית
שואל השאלה:
אעע אני b85 ובלי חזיה יואו טוב ממש תודה לך
אעע אני b85 ובלי חזיה יואו טוב ממש תודה לך
אנונימית
בכיףף מתי שתרצי
אנונימית
באותו הנושא: