12 תשובות
כן מה הבעיה
כן
אנונימי
חחח מה כן בטח
אפילו סבתא שלי עוד משחקת
חח ברור גם אני
אני בוכה עונה (ר)ציני
לשאלתך, כן
כן מה הבעיה
גם אני בת 18 ואוהבת. אני מתייחסת לזה כמו תרפיה בעיסוק.
אנונימית
ברור
דוד שלי בן 50+ ומשחק כמו אח שלי
אם את נהנת אין בזה שום בעיה
שואל השאלה:
סורי שלא יכולתי לתת פרחים לכולכם
אנונימית