15 תשובות
לא לא. הם צוחקים עליי בגלל שאני פה אז אני מניח שלא
4AM
לא נראלי
כן יש מצב כי ראיתי פה חלק מהשיעורי בית שלי כמה פעמים
לא , הם טיפשים מדי בשביל לפתוח משתמש סטיפס.
לא, כי בדקתי את זה ואפילו אמרתי רק את המילה סטיפס והם כזה" מזה" ואז אני מסבירה , לילדה מהכיתה הקודמת שלי היה אבל היא לא הייתה כל כך נחמדה אליי אז זה לא משנה
לא אבל חשפתי את האתר ליד חברה שלי אבל היא לא השתמשה בזה יותר
אני יודעת שהחברים שלי משתמשים בסטיפס.
הם אמרו לי את זה.
חלק כן
יש לי חברה שנמצאת פה.. בזכותה הכרתי את האתר הזה.
אני לא חושבת שחלקם בכלל מכירים
Snt
כן מהחשבון שלי
לא חושבת יודעת הם הביאו אותי לפה
לא
כאילו ראיתי פה את השיעורי בית שלי אבל זה יכול להיות סתם ילד רנדומאלי מהשכבה...