15 תשובות
לא לא. הם צוחקים עליי בגלל שאני פה אז אני מניח שלא
לא נראלי
כן יש מצב כי ראיתי פה חלק מהשיעורי בית שלי כמה פעמים
לא , הם טיפשים מדי בשביל לפתוח משתמש סטיפס.
לא, כי בדקתי את זה ואפילו אמרתי רק את המילה סטיפס והם כזה" מזה" ואז אני מסבירה , לילדה מהכיתה הקודמת שלי היה אבל היא לא הייתה כל כך נחמדה אליי אז זה לא משנה
לא אבל חשפתי את האתר ליד חברה שלי אבל היא לא השתמשה בזה יותר
לא נראלי
אני יודעת שהחברים שלי משתמשים בסטיפס.
הם אמרו לי את זה.
הם אמרו לי את זה.
חלק כן
יש לי חברה שנמצאת פה.. בזכותה הכרתי את האתר הזה.
אני לא חושבת שחלקם בכלל מכירים
כן מהחשבון שלי
לא חושבת יודעת הם הביאו אותי לפה
לא
כאילו ראיתי פה את השיעורי בית שלי אבל זה יכול להיות סתם ילד רנדומאלי מהשכבה...
כאילו ראיתי פה את השיעורי בית שלי אבל זה יכול להיות סתם ילד רנדומאלי מהשכבה...
באותו הנושא: