5 תשובות
אני אוהבת יותר את אריאל
אריאל זה שם מהמם
אהי אוהבת יותר אראיל אבל שניהם שמות ממש יפים
שניהם יפים חחח
שברור שהשם שלי ;)
באותו הנושא: