5 תשובות
שואל השאלה:
חחח עדיין לא פתחתי שרת
חחח עדיין לא פתחתי שרת
אנונימית
אני רוצה אני בן 12
אנונימי
ip?
pov: לאיימי יש סטיפס
סבבה :)
באותו הנושא: