4 תשובות
למה פדיחה?את הולכת*שם?
אנונימית
אם יש וילון לא יראו אגל עדיף לפני שאת מגיעה לצבא תגלחי בבית ואם את נגיד נשארת שבת אז תגלחי בקטנה
אנונימית
כולן עסוקות מדי בעצמן, לאף אחת לא באמת אכפת..
תקחי סכין למקרה ו.. זה יקרה '_'
באותו הנושא: