26 תשובות
אני חושבת שעדיף שקודם תדברי איתה על זה תסבירי לה שבשביל להרזות היא לא ריכה להעריב את עצמה ואם היא לא מקשיבה תפני להורים...
שואל השאלה:
אוקיי, אני אדבר איתה על זה
אוקיי, אני אדבר איתה על זה
אנונימית
זאת את מהחברים לעט?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
לא פרסמתי כלום החברים לעט כבר חודשיים..
לא פרסמתי כלום החברים לעט כבר חודשיים..
אנונימית
אולי תבקשי מההורים שיקחו אותה לתזונאית? זה עדיף בהרבה מאנורקסיה.
וכל הכבוד על הדאגה לאחותך מעריכה ברמותת
וכל הכבוד על הדאגה לאחותך מעריכה ברמותת
היא חד משמעית בדרך לאנורקסיה אם היא תמשיך ככה, בינתיים לא
תספרי להורים שלך על זה מהר, תדברו עם מישהי מומחה בעניין
תנסו להסביר לה שהיא גדלה עכשיו, וזה מאוד יפגע בה בעתיד, בגדילה בבריאות ובהכל
תזכירי לה כל בוקר וערב כמה שהיא יפה ואהובה ושהמשקל שלא הוא לא פקטור
תראו לה דוגמניות שמנות/סתם בנות שמנות יפות, שתראה שאפשר להיות שמנה ויפה
תכינו לא אוכל, ותראו אותה אוכלת כמובן בהדרגה לחזור לאכול כי גם שאוכלים רק ארוחה ביום למשך זמן ארוך יותר קשה וכואב ממש לאכול
תספרי להורים שלך על זה מהר, תדברו עם מישהי מומחה בעניין
תנסו להסביר לה שהיא גדלה עכשיו, וזה מאוד יפגע בה בעתיד, בגדילה בבריאות ובהכל
תזכירי לה כל בוקר וערב כמה שהיא יפה ואהובה ושהמשקל שלא הוא לא פקטור
תראו לה דוגמניות שמנות/סתם בנות שמנות יפות, שתראה שאפשר להיות שמנה ויפה
תכינו לא אוכל, ותראו אותה אוכלת כמובן בהדרגה לחזור לאכול כי גם שאוכלים רק ארוחה ביום למשך זמן ארוך יותר קשה וכואב ממש לאכול
שואל השאלה:
אני רוצה קודם לוודא את זה סופית, אני ממש מנסה כל הזמן לשים לב אליה.
תודה
היא פשוט חשובה לי, היא אחותי, והיא עושה הרבה למעני ואני הרבה למענה, זה חשוב שאני אדאג לה.
אני גם כל יום אומרת לה: את מהממת, מושלמת, יפה, חכמה
היא לא מאמינה לי, היא חושבת שאני משקרת):
אני רוצה קודם לוודא את זה סופית, אני ממש מנסה כל הזמן לשים לב אליה.
תודה
היא פשוט חשובה לי, היא אחותי, והיא עושה הרבה למעני ואני הרבה למענה, זה חשוב שאני אדאג לה.
אני גם כל יום אומרת לה: את מהממת, מושלמת, יפה, חכמה
היא לא מאמינה לי, היא חושבת שאני משקרת):
אנונימית
מקווה שהכל יהיה בסדר3>
אני חושבת שכדאי לברר את זה לעומק, ללכת לייעוץ, להודיע להורים מהרר
אני חושבת שכדאי לברר את זה לעומק, ללכת לייעוץ, להודיע להורים מהרר
שואל השאלה:
אני ממש מנסה לברר את זה לעומק, אני ממש דואגת לה, אני אלך לבדוק מה איתה ואעדכן אתכם
אני ממש מנסה לברר את זה לעומק, אני ממש דואגת לה, אני אלך לבדוק מה איתה ואעדכן אתכם
אנונימית
שואל השאלה:
היי, אתם לא מבינים, היא עשתה אימון ממש ממש ממש קשה.
כל תרגיל 60 חזרות.
והיו לה איזה 7 תרגילים, זה מלא.
ואחרי זה היא גם עשתה 150 סקוואטים.
הסברתי לה שזה יותר מדי ושזה מסוכן ולא טוב לה, שיכולים להיתפס לה השרירים או שהיא תתמוטט מרוב הספורט הזה.
ניסיתי להסביר לה כמה שיותר עד כמה זה מסוכן והיא אמרה לי שזה בסדר, שהכל טוב ושזה טוב לה.
הסברתי לה שזה לא נכון, היא לא מאמינה לי.
מה לעשות?
בבקשה תעזרו לי.
היי, אתם לא מבינים, היא עשתה אימון ממש ממש ממש קשה.
כל תרגיל 60 חזרות.
והיו לה איזה 7 תרגילים, זה מלא.
ואחרי זה היא גם עשתה 150 סקוואטים.
הסברתי לה שזה יותר מדי ושזה מסוכן ולא טוב לה, שיכולים להיתפס לה השרירים או שהיא תתמוטט מרוב הספורט הזה.
ניסיתי להסביר לה כמה שיותר עד כמה זה מסוכן והיא אמרה לי שזה בסדר, שהכל טוב ושזה טוב לה.
הסברתי לה שזה לא נכון, היא לא מאמינה לי.
מה לעשות?
בבקשה תעזרו לי.
אנונימית
לדעתי שתדברי עם אימא שלך זה מצב מוגזם ממש ולא בריא בכלל, או שתחכי שיתפס לה השרירים ןהיא תבין כמה זה מסוכן ולא בריא
שואל השאלה:
אני אדבר עכשיו אם אמא שלי ואעדכן אתכם מה היא אמרה
אני אדבר עכשיו אם אמא שלי ואעדכן אתכם מה היא אמרה
אנונימית
גם אני חושבת שאל צדברי איתה ותדברי על אימא שלך ותגידי לה מהממת את מושלמת ולא להזכיר אוכל וכאלה
וכן יש דבר כזה מגיל עשר לפתח הפרעות אכילה לא בידיוק אהל בדרך
דברי איתה הכי דוגרי, תגידי לה שאם היא רוצה להרזות זאת לא הדרך. תגידי לה לשמור על קלוריות לאכול 5 ארוחות ביום 2 קטנות 3 ארוחות מלאות להתייעץ עם תזונאית על מאזן קלורי ועל תכנית אימונים. אם אין אפשרות לתזונאית תבדקי באינטרנט כמה קלוריות מומלץ ותגידי לה שתעשה יומיים כן אימון יום לא ושיהיו אימונים מסודרים כאילו יום אחד לעבוד על זה יום אחר לעבוד על משהו אחר. תעשי את זה ביחד איתה ככה שתיהיה לה מוטיבציה ותוכלי להשגיח. תכינו יחד אוכל ותשמרו יחד על הקלוריות. את לא חייבת זה פשוט יכול לעזור לה. את יכולה לעזור לה עם זה ופשוט שבו לאכול יחד. בינתיים תעברי איתה ליותר ארוחות ביום ותקני פיצה או משהו שהיא ממש אוהבת וכשאתן יושבות לאכול תסבירי לה מה את רוצה שתעשי. דברי עם ההורים שלא הכל יהיה עלייך ואני מקווה שיהיה טוב ותעדכני
אנונימית
שואל השאלה:
וואו, תקשיבו אני לא מזמן דיברתי איתה וזה מה שהיא אמרה לי שהיא אכלה היום:
ארוחת בוקר- בגט קטן בלי כלום
ארוחת צהריים- מלא עגבניות
ארוחת ערב- קצת פסטה ואיזה 10 נאגטסים מקדונלדס.
היא אמרה לי שהיא חושבת שהיא אכלה מלא אוכל היום.
אמרתי לה שזה כלום, זה באמת כלום.
והיא לא האמינה לי.
אני בדיוק הולכת לספר לאמא שלי, אין סיכוי שאני אתן לאחותי לאכול ככה קצת אוכל בכל יום ולהפוך לאנורקסית, אני דואגת לה והיא חשובה לי ואין דבר שיותר מפחיד אותי מאשר זה שהיא באמת אנורקסית ובאמת חושבת על זה כל הזמן.
והיא גם אמרה לי עוד משהו, שהיא חושבת שהיא הזמינה והיא שאלה אותי אם היא הרזתה.
אמרתי לה שהיא ממש הרזתה אבל זה לא משנה כי היא מהממת ומושלמת בכל מצב
היא אמרה שהיא לא מאמינה לי ושזה לא נכון.
וואו, תקשיבו אני לא מזמן דיברתי איתה וזה מה שהיא אמרה לי שהיא אכלה היום:
ארוחת בוקר- בגט קטן בלי כלום
ארוחת צהריים- מלא עגבניות
ארוחת ערב- קצת פסטה ואיזה 10 נאגטסים מקדונלדס.
היא אמרה לי שהיא חושבת שהיא אכלה מלא אוכל היום.
אמרתי לה שזה כלום, זה באמת כלום.
והיא לא האמינה לי.
אני בדיוק הולכת לספר לאמא שלי, אין סיכוי שאני אתן לאחותי לאכול ככה קצת אוכל בכל יום ולהפוך לאנורקסית, אני דואגת לה והיא חשובה לי ואין דבר שיותר מפחיד אותי מאשר זה שהיא באמת אנורקסית ובאמת חושבת על זה כל הזמן.
והיא גם אמרה לי עוד משהו, שהיא חושבת שהיא הזמינה והיא שאלה אותי אם היא הרזתה.
אמרתי לה שהיא ממש הרזתה אבל זה לא משנה כי היא מהממת ומושלמת בכל מצב
היא אמרה שהיא לא מאמינה לי ושזה לא נכון.
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה שהיא רוצה להיות כזאת כי היא רוצה להיות רזה כי מבחינתה ומבחינת כל מה שהחברה היום אומרת להיות רזה זה הכי יפה.
אבל הם טועים.
אני רוצה לעזור לה, אני הולכת לספר לאמא שלי.
אני אנסה לבדוק איך אמא שלי יכולה לעזור לי
כנראה שהיא רוצה להיות כזאת כי היא רוצה להיות רזה כי מבחינתה ומבחינת כל מה שהחברה היום אומרת להיות רזה זה הכי יפה.
אבל הם טועים.
אני רוצה לעזור לה, אני הולכת לספר לאמא שלי.
אני אנסה לבדוק איך אמא שלי יכולה לעזור לי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה❤❤
אני בטוחה שגם את ושכולם פה ככה❤❤
תודה❤❤
אני בטוחה שגם את ושכולם פה ככה❤❤
אנונימית
נו? מה קורה אני דואגת פה רצח לאחותך
אני בת 12 אני יודעת איך היא מרגישה אבל.....מה קורה????איך היא זה כל כך לא בריא אני די בטוחה שאחרי זה היא תשנא אותך אבל כשהיא תהיה גדולה אני בטוחה שהיא תגיד לך תודה על זה את עושה את הדבר הנכון
שואל השאלה:
את האמת אמא ואבא שלי ישנים, הם ישנו בשעה ממש מוקדמת ולא הספקתי לפנות אליהם ולהגיד להם כי הם ישנים ואני לא רוצה להפריע להם.
מחר על הבוקר אני אדבר עם אמא שלי על זה
את האמת אמא ואבא שלי ישנים, הם ישנו בשעה ממש מוקדמת ולא הספקתי לפנות אליהם ולהגיד להם כי הם ישנים ואני לא רוצה להפריע להם.
מחר על הבוקר אני אדבר עם אמא שלי על זה
אנונימית
שיהיה לך בהצלחה וספרי להם , אגב נסו לעודד אותה להתגבר על זה וגם לחזק אותה, תראו לה שאתם אוהבים אותה והיא אהובה וחשובה לכם. תתמכו ותבינו אותה, בהצלחה רבה
שואל השאלה:
אמא שלי אמורה לחזור הביתה בעוד כמעט שעה.. בערך 50 דקות ואני אספר לה פשוט היום היא קמה ממש מוקדם והלכה לעבודה, אני קמתי הרבה אחריה ולא הצלחתי להספיק לדבר איתה והיא גם לא ענתה לי לטלפון.
אמא שלי אמורה לחזור הביתה בעוד כמעט שעה.. בערך 50 דקות ואני אספר לה פשוט היום היא קמה ממש מוקדם והלכה לעבודה, אני קמתי הרבה אחריה ולא הצלחתי להספיק לדבר איתה והיא גם לא ענתה לי לטלפון.
אנונימית
שיהיה לך בהצלחה הרבה .
איך הלך?
אנונימית
באותו הנושא: