2 תשובות
להלן טיפים:
1. יש כמה חלקים. בשבע וחצי בערך בבוקר אתן יודעות עם מי אתן בקבוצה, מי המדריך ושולחים לכן לוז. בערך בשבע וחצי מתקשרים אליכן בוידאו בוואטסאפ ואתן צריכות רק להראות את התעודת זהות שלכן. אחרי זה מתחילים המבחנים. לפרוטוקול זה מתחיל רק בשעה שמונה בבוקר! ומקבלים 2 מיילים, אחד לשיחת זום והשני למבחנים, ממליצה לכן להתארגן ליתר בטחון על מייל ספייר או משהו כי לי נגיד זה לא שלח את המבחנים למייל אחד אלה רק לאחר.
2. 2. המבחנים מתישים!! אין מתמטיקה, הרוב היגיון. המהירות סופר חשובה!!!! כל המבחן מצלמים אתכן, אסור פלאפונים וכאלה...
3. אחרי זה יקפוץ לכן דף של משחק כזה, תמשיכו, זה אמור להיות ככה, זה ממש כמו להוציא את המכונית האדומה, תתחילו באמת להתכונן לזה, תשחקו בזה בטלפון, תאמינו לי שזה יעזור לכן.
4. אחרי זה מחכים ל12:10 ומתחילים עם השיחות זום.
5. *כמה דברים חשובים*
6. בגלל שזה בזום תדאגו בשיחות להיות בולטות, להביע דעה, להביא הרבה רעיונות, לתת מקום לאחרות.
7. ולהיות בעיקר זורמות ולהנות מהתהליך. אל תתביישו עם הבנות שאיתכן, אתן באותה סירה וכולכן מתרגשות. לי אישית הייתה קבוצה ממש טובה ודינמיקה מעולה בנינו.
8. אגב עבודת צוות זה סופר חשוב! יש גם חלק יצירתי בכל זה.. אחר כך יש את החלק של ההרצאה הקטנה שבונים, יש דווקא נושאים ממש מעניינים, נותנים לכם זמן להתכונן אבל בלי טלפון, ממליצה לכן פשוט לבוא עם ידע כללי טוב ודעה מבוססת על מה שאתן תכתבו..
9. ואז יש לכן פשוט סימולציות אחד על אחד, מביאים לכן דברים הזויים פצצות!!!
10. אה אגב, יש בסוף המבחנים שאלון על כושר, תהיו הכי אמיתיות וכנות שיש. זה ישפיע ממש על השירות שלכן.
11. בסוף כל זה יש לכן פשוט משוב על כל היום מאה ועוד כל מיני שאלות שגם קשורות לגיוס שלכן.
לא להיכנס לדברים של בנות אחרות, לא מכבד.
להראות שיש אותך בזום(להשתתף) ולהראות שיש אותך ויש לך דעה ואת אומרת אותה.
לא להיות שקטה, סתם יוריד בציון.
הכל בסוף זורם למרות שבהתחלה לחוץ קצת...
לא כל פעם זה מסתיים ב-16:00.
אני סיימתי ב-13:50.
בהצלחה (:
1. יש כמה חלקים. בשבע וחצי בערך בבוקר אתן יודעות עם מי אתן בקבוצה, מי המדריך ושולחים לכן לוז. בערך בשבע וחצי מתקשרים אליכן בוידאו בוואטסאפ ואתן צריכות רק להראות את התעודת זהות שלכן. אחרי זה מתחילים המבחנים. לפרוטוקול זה מתחיל רק בשעה שמונה בבוקר! ומקבלים 2 מיילים, אחד לשיחת זום והשני למבחנים, ממליצה לכן להתארגן ליתר בטחון על מייל ספייר או משהו כי לי נגיד זה לא שלח את המבחנים למייל אחד אלה רק לאחר.
2. 2. המבחנים מתישים!! אין מתמטיקה, הרוב היגיון. המהירות סופר חשובה!!!! כל המבחן מצלמים אתכן, אסור פלאפונים וכאלה...
3. אחרי זה יקפוץ לכן דף של משחק כזה, תמשיכו, זה אמור להיות ככה, זה ממש כמו להוציא את המכונית האדומה, תתחילו באמת להתכונן לזה, תשחקו בזה בטלפון, תאמינו לי שזה יעזור לכן.
4. אחרי זה מחכים ל12:10 ומתחילים עם השיחות זום.
5. *כמה דברים חשובים*
6. בגלל שזה בזום תדאגו בשיחות להיות בולטות, להביע דעה, להביא הרבה רעיונות, לתת מקום לאחרות.
7. ולהיות בעיקר זורמות ולהנות מהתהליך. אל תתביישו עם הבנות שאיתכן, אתן באותה סירה וכולכן מתרגשות. לי אישית הייתה קבוצה ממש טובה ודינמיקה מעולה בנינו.
8. אגב עבודת צוות זה סופר חשוב! יש גם חלק יצירתי בכל זה.. אחר כך יש את החלק של ההרצאה הקטנה שבונים, יש דווקא נושאים ממש מעניינים, נותנים לכם זמן להתכונן אבל בלי טלפון, ממליצה לכן פשוט לבוא עם ידע כללי טוב ודעה מבוססת על מה שאתן תכתבו..
9. ואז יש לכן פשוט סימולציות אחד על אחד, מביאים לכן דברים הזויים פצצות!!!
10. אה אגב, יש בסוף המבחנים שאלון על כושר, תהיו הכי אמיתיות וכנות שיש. זה ישפיע ממש על השירות שלכן.
11. בסוף כל זה יש לכן פשוט משוב על כל היום מאה ועוד כל מיני שאלות שגם קשורות לגיוס שלכן.
לא להיכנס לדברים של בנות אחרות, לא מכבד.
להראות שיש אותך בזום(להשתתף) ולהראות שיש אותך ויש לך דעה ואת אומרת אותה.
לא להיות שקטה, סתם יוריד בציון.
הכל בסוף זורם למרות שבהתחלה לחוץ קצת...
לא כל פעם זה מסתיים ב-16:00.
אני סיימתי ב-13:50.
בהצלחה (:
נושאים לדוגמא:
בנות בשירות קרבי, תנועות נוער, תחב''צ לעומת נסיעה ברכב פרטי, ילדים מול מסכים וזה כל מה שאני זוכרת..
למשחק של המכוניות אני לא זוכרת איך קוראים לזה...
בנות בשירות קרבי, תנועות נוער, תחב''צ לעומת נסיעה ברכב פרטי, ילדים מול מסכים וזה כל מה שאני זוכרת..
למשחק של המכוניות אני לא זוכרת איך קוראים לזה...
באותו הנושא: