3 תשובות
בכיף מותק anytime
שואל השאלה:
ואי זה בול זה תודה רבה
ואי זה בול זה תודה רבה
אנונימית
יכול להיות ממגוון סיבות אבל ניחוש פרוע שלי זה שהיא אולי יותר חברתית ממך, זה לא אומר שאת לא חברתית פשוט היא מצליחה למשוך יותר מהר תשומת לב. אבל כשלך יש הזדמנות להכיר לפניה אז אין את התחרות מולה וזוכים להכיר אותך ואז כשמכירים גם אותה אז זה לא רלוונטי אם היא יותר או פחות חברותית
באותו הנושא: