5 תשובות
שבחיים לא תתבייש בעצמה
והיא מהממת תמיד ובכל מצב
והיא מהממת תמיד ובכל מצב
שבואי תתאפסי על עצמך כי אנחנו מדברים כבר כמה חודשים.
אם היא לא מוצאת חן בעיניי במראה אז זאת בעיה אני לא יצא עם מישהי רק בגלל אופי אופי עוזר מאוד אבל צריך גם משיכה
יש מצב שהיא לא אמיתית/ מתביישת לשלוח
אם היא לא רוצה לשלוח תמונה זה עניין שלה, הייתי מסביר לה שבאמת לא אכפת לי אם היא יפה או לא אבל יותר נוח לדעת עם מי אני מדבר.
הייתי יוצא עם מישהי שנראית לא טוב אבל לא הייתי יוצא עם מישהי שלא מסכימה להראות איך היא נראית.
לא הייתי לוחץ עליה או משהו אבל לא הייתי מסכים להיפגש במציאות אם זו השאלה.
הייתי יוצא עם מישהי שנראית לא טוב אבל לא הייתי יוצא עם מישהי שלא מסכימה להראות איך היא נראית.
לא הייתי לוחץ עליה או משהו אבל לא הייתי מסכים להיפגש במציאות אם זו השאלה.
באותו הנושא: