3 תשובות
זה בסדר, את מבוהלת וזה מאוד הגיוני שלא תרצי לראות אותה גוססת כי זה סתם יעשה לך רע שאלו יהיו הזכרונות האחרונים שלה איתך.. עצוב לשמוע ומשתתף בצערך :(
שואל השאלה:
היא כבר היתה אצל הווטרינר ויש לי גידול שאי אפשר להוציא וזה פשוט עניין של זמן ואני מרגישה ככ רע שאני לא מנצלת אותו כמו שצרי אבל אני לא יודעת להתמודד עם הדברים האלה
אנונימית
תקשיבי אני יודעת שזה קשה אבל אם יש לה גידול אז היא כנראה ממש ממש סובלת ואני ממש ממליצה לך להרדים אותה כי חבל על כל הכוחות שלה ..