4 תשובות
את רוצה להשתנות בשבילו? לא.
את כן מספיק טובה בשבילו ואפילו יותר טובה ממנו. את לא צריכה להיות צעקנית. וגם בינינו, מי אוהב צעקניות?
את רוצה שישימו לב אלייך בכוונה? למה? הדבר היחיד שיעזור לך בזה זה שתביכי את עצמך.
תיהי עצמך, לא מישהי שאת לא. אל תנסי להשתנות בשביל בן אדם אחר
את כן מספיק טובה בשבילו ואפילו יותר טובה ממנו. את לא צריכה להיות צעקנית. וגם בינינו, מי אוהב צעקניות?
את רוצה שישימו לב אלייך בכוונה? למה? הדבר היחיד שיעזור לך בזה זה שתביכי את עצמך.
תיהי עצמך, לא מישהי שאת לא. אל תנסי להשתנות בשביל בן אדם אחר
שואל השאלה:
אבל אז הוא לא ירצה אותי ואני צריכה להיות מותאמת בשבילו
אבל אז הוא לא ירצה אותי ואני צריכה להיות מותאמת בשבילו
אנונימית
זה דבר רציני?
את צריכה להיות מותאמת בשבילו?
וואי אני רותחת ממה שכתבת עכשיו.
באיזה עולם לימדו אותך שאישה צריכה להיות "מותאמת" לגבר?
את לא צריכה להיות מישהי שאת לא!
לא רוצה? שלא ירצה. בן אדם צריך לאהוב אותך בגלל מי שאת.
את צריכה להיות מותאמת בשבילו?
וואי אני רותחת ממה שכתבת עכשיו.
באיזה עולם לימדו אותך שאישה צריכה להיות "מותאמת" לגבר?
את לא צריכה להיות מישהי שאת לא!
לא רוצה? שלא ירצה. בן אדם צריך לאהוב אותך בגלל מי שאת.
שואל השאלה:
אבל הוא לא אוהב אותי בגלל מי שאני וזה גורם לי להרגיש כל כך רע עם עצמי ... :(
אבל הוא לא אוהב אותי בגלל מי שאני וזה גורם לי להרגיש כל כך רע עם עצמי ... :(
אנונימית
באותו הנושא: