16 תשובות
מותר למה לא
סתם ככה אסור לקרוא ספרים חיצוניים (סנהדרין צ ע"א), ועיינו במשנה תרוה לרמב"ם, הלכות עבדוה זרה, פרק ב.

לחכמים הדבר מותר כדי להוכיח את השקר אל הדת שקר...
אנונימי
עדיף באמת שלא, כי זה לא מוסיף כלום ללקסיקון.
שואל השאלה:
מהי כוונתך? ^
אנונימית
אסור ללמוד על עבודה זרה ושקרים.
מי שלמד את כל היהדות לעומק ומבוסס או במקרה צורך גדול, יכול לראות כשהוא עם תלמוד יהודי ורב, ורק את מה שממש צריך.
שואל השאלה:
אני בסה"כ רוצה לקרוא וללמוד על הקוראן ועל הברית החדשה, יש איסור מפורש על זה?
אנונימית
אני יכולה לברר.
אבל אני ניסיתי פה ושם לדבר עם מוסלמית על זה ובאמת שאין כל כך מה לחדש עם הדמיונות שלהם..
שואל השאלה:
אני אשמח אם תוכל לבדוק..
אנונימית
אני קראתי זה די מעניין
אני חושב שאסור לקרוא בספרי מינים
אז אסור
מה הבעיה ללמוד את הקוראן? זה כמו שאנשים לומדים תנך גם אם הם לא מאמינים.. זה מתוך עניין.. אני דתייה ואם יום אחד יהיה לי עניין לקרוא את זה אני לא רואה סיבה שלא. זה כמו ספר..
^100%
רק על פי היהדות בסנהדרין דף ק בערך כתוב "רבי עקיבא אומר: אף הקורא בספרים החיצונים (אין לו חלק לעולם הבא) תנא: בספרי מינים (כנראה נצרות)
לא נראה לי שמותר
עדיף לך שלא.

כי בסך הכל זה מבוסס על התנ"ך + שיפוצי דמיונות...
אסור בוודאות, זה כמו לשתות רעל ולומר שאני לא אפגע. אם באמת יש לך קשיים אמוניים ואתה מרגיש שאי אפשר בלי - יש שיעורים של רבנים שמדברים על הנושא, ביניהם מוסלמים או נוצרים שהתגיירו.
שואל השאלה:
"אין לו חלק בעולם הבא"?
כאילו, גן עדן?
בגלל ספר..?
אנונימית