7 תשובות
כן, גם אני לא אהבתי את הסוף.

לא תהיה עונה שנייה, אין מה לעשות עונה שנייה כי הם הצילו את האנושות בסוף
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל הסוף לא היה ברור
האמת שאני ממש דומה לזירו טו
אנונימי
אממ סוף לא מובן אבל בשביל להגן על כוחם הירו ו02 טסו לחלל להילחם מול הדברים האלו ששכחתי את השם ובסוף במתו אם אני לא טועה
בסוף, הירו וזירו טו הרגו את המפלצות האלה להצילו את האנושות
אנונימי
virm
אנונימי
בסוף הם הרגו את הרע הזה (אין לי מושג איך קוראים לו)
ואז הנשמות שלהם חזרו לכדור הארץ .
יש כאלה שאומרים שהיה עונה שנייה ובעונה השנייה יראו מה קרה לנשמות שלהם בכדור הארץ(הם כאילו נולדו מחדש בכדור הארץ)