6 תשובות
ככל בסדר, מבינה את הלחץ
תנשום הכל בסדר, אם דחוף לך התגובה תגיד לה שתסתכל דקה או שתעסיק את עצמך
שואל השאלה:
אני מדבר עם חברים כבר עשר דקות על זה והיא לא שמה לב והיא הייתה קצת בטלפון פשוט קשה לי לנשום
אנונימי
הכל בסדר תירגע ❤ פשוט תנשום ואם אתה רצית לעשות את זה אין סיבה שלא פשוט תירגע עד שהיא תענה
שואל השאלה:
תודה לכל מי שהרגיע אותי היא קיבלה אותי ואני ככ שמח
אנונימי
שמחה לשמוע❤
שואל השאלה:
היה מדהים באמת תודה שאתם קצת הגעתם אותי עכשיו קמתי היא קיבלה אותי אני בכיתי קצת ואני יותר טוב עכשיו
אנונימי