19 תשובות
קצת, יש דימיון
כן פחות או יותר, הסנטר שלך טיפה יותר מעוגל אבל כן.
כן, מאוד
אממ קצת דומה, הפנים שלך יותר ארוכות נראה לי.
לא זה דומה לחייזר
לול
הפנים שלך יותר ארוכות...
שואל השאלה:
אני מתה אני מכוכב שביט חחח
אנונימית
קצת לא ממש
רק אני לא רואה תמונה? ._.
אנונימית
שואל השאלה:
מחקתי כי אזה אחת אמרה לי שאני חייזר
אנונימית
שואל השאלה:
נתנה לי רעיון לתחפושת לפורים
אנונימית
שיט זה לא היה בקטע רע
לול
אה
ושאלת איזה שמונה שאלות על הפנים שלך לא?אם זו את.
שואל השאלה:
מה הקשר רע ההפך אחותי אני אוהבת שהן רזות ולא שמנות כי כשאני שמה איפור זה נראה סקסי יותר
אנונימית
שואל השאלה:
וגם המבנה שאני עושה קוקו זה וואו הגבות מוסיפות יופי גם
אנונימית
אחלה אז למה מחקת בגלל זה
שואל השאלה:
כי לאדעת כאילו ענו כבר אז מוזר לי להשאיר
אנונימית
רגע שניה שאני אבין, את מחקת את השאלה רק בגלל שאיזו ילדה בת 15 אמרה לך שאת דומה לחייזר? ברצינות אחותי? למה? הביטחון שלך בריצפה? תקשיבי, אל תקחי ללב. תמשיכי הלאה, שימי "בננה" על דעות של אחרים.
את יודעת איך את נראת ואת לא צריכה לתת לאף אחד להגיד לך אחרת. כי את זאת את וגם אם מישהו יגיד לך שאת דומה ל"חייזר", אז במידה וזה נכון זה לא אמור לשנות כלום ובטח שלא להוריד לך את הביטחון כי פאק, לא כל אחד נראה הכי מדהים בעולם זה בסדר. יש את היופי הפנימי והמיוחד הזה, לא צריך להסתכל רק על הפנים.
(ואגב, המבנה פנים שלך לא מכוער בכלל. רק מציינת)