11 תשובות
מתחת ל50 זה קצת ומעל זה סבבה
^היא מדברת על נקודות אמינות
לי יש 100 ואני מקווה שיישאר ככה כי פעמיים הורידו לי נקודות סתם ואני גם בדקתי בכללים של האתר ולא עברתי על שום חוק
שואל השאלה:
כל הזמן מורידים לי סתם
כל הזמן מורידים לי סתם
בערך מ-20 עד 40 זה אומר שהמשתמש בעייתי, מעל 40 עד 80 זה אומר שהוא בסדר, סביר, מ-80 עד 100 זה אומר שהוא אמין, זה בערך פחות או יותר.
ואם אתה חושב שהורידו לך באופן שאינו מוצדק אתה תמיד יכול לפנות לנאמן בכיר והוא ישחזר לך את הנקודות אמינות.
הנאמנים הבכירים שפעילים כיום ואפשר לפנות אליהם הם:
hela
xnamax
לאן ממשיכים מכאן? (זה שם משתמש של נאמן בכיר)
moonlight
ואם אתה חושב שהורידו לך באופן שאינו מוצדק אתה תמיד יכול לפנות לנאמן בכיר והוא ישחזר לך את הנקודות אמינות.
הנאמנים הבכירים שפעילים כיום ואפשר לפנות אליהם הם:
hela
xnamax
לאן ממשיכים מכאן? (זה שם משתמש של נאמן בכיר)
moonlight
אני חושבת ש40 זה מעט אבל אם אני לא טועה מתחת ל50 כבר אי אפשר לערוך שאלות ותשובות אז זה גם נחשב יחסית מעט והרבה אני חושזת שזה 80-85+
שואל השאלה:
יש לי 99 זה סבבה?
או שרק 100 זה טוב?
יש לי 99 זה סבבה?
או שרק 100 זה טוב?
זה ממש טוב הלוואי לי היה 99
זה אומר שאתה אמין שזו הדרגת אמינות הכי גבוהה
שואל השאלה:
תודה
תודה
בכיף :)
באותו הנושא: