6 תשובות
יש כמה תרופות שאת יכולה לקחת בלי מרשם, תבדקי בסופרים ובבמרקחות, תנסי קרמים ושימי מסכות וזה מה שאני עשיתי ולבינתיים ממש עוזר.
לכי לרופא עור הוא לא בהכרח ייתן לך כדור יש גם משחות שאפשר לשים
רופא עור נתן לי אפידו ואני שבוע וחצי משתמשת בזה ורואים שינוי אז תלכי לרופא עור אולי הוא ידע מה מתאים לך
שואל השאלה:
הייתי אצלו כבר הוא אמר לי שבנתיים אני לא צריכה כדורים ואני מעוצבנת ברמות כי כל הסנטר שלי צלקות כבר
הייתי אצלו כבר הוא אמר לי שבנתיים אני לא צריכה כדורים ואני מעוצבנת ברמות כי כל הסנטר שלי צלקות כבר
אנונימית
לקחת כדורים ??? אני לקחתי רוקוטאן ואני חלקה עכשיו
שואל השאלה:
הפרצוף שלי כולו אדום מהפצעים למרות שהם מעט ואני אפילו לא יכולה להסתכל על עצמי במראה אני לא יוצאת מהבית בלי מייקאפ פליז את תמליצו לי על תכשירים כי ניסיתי הכל אבל תמליצו כדורים או טיפולים הרמונלים
הפרצוף שלי כולו אדום מהפצעים למרות שהם מעט ואני אפילו לא יכולה להסתכל על עצמי במראה אני לא יוצאת מהבית בלי מייקאפ פליז את תמליצו לי על תכשירים כי ניסיתי הכל אבל תמליצו כדורים או טיפולים הרמונלים
אנונימית
באותו הנושא: