5 תשובות
במה את מקנא?
תביני שיש אנשים שגם מרגישים שהם לא טובים מספיק כמוך
שואל השאלה:
בחברות שלי |:
בחברות שלי |:
אנונימית
אל תשווי את עצמך אליהן
קנאה זה ממש טבעי אבל תהיה שלמה אם עצמך כי קנאה באמת לא עושה טוב- זאת אומרת לא קנאה קבועה. אבל בעיקרון קנאה זה טבעי וזה בסדר כי זה לכולם קורה. זה הכי אנושי שיש
באותו הנושא: