התחברות הרשמה

איך קוראים לזה שמישהו פשוט מפסיק כל תקשורת עם מישהו אחר?

נגיד שבן וגל מתכתבו אחד עם השני, אבל פתאום בן לא מחזיר לגל הודעות, ולא עונה לו לשיחות וכלום.
באנגלית זה to ghost, אבל שחכתי איך קוראים לזה בעברית, זה על קצה הלשון שלי
26 בנובמבר 2020, 20:43
תשובה אחת
להעלם
ז
זה לא הכינוי שעושה את האדם