4 תשובות
יש חובשת קרבית אבל המבולבל לוחמה שהוא אחר, ואני אסביר...
יש כאלה שמתגייסות בתור חובשות קרביות שהן בעצם עושות טירונות רגילה ואז עושות קורס של חובשים בבהדים.
ויש קורס של לוחמות שכבר עברו הכשרה בתור לוחמות ומשם יצאו לקורס של חובש קרבי.
הבנות שהיו לוחמות ויצאו משם לקורס פועלות יותר וכביכול "קרביות" יותר כי הן כבר לוחמות בהגדרה ולא חובשות..
איך מגיעים לזה? מתגייסים בתור לוחמת בפלחץ/איסוף/אריות הירדן/מגב/לוחמת מעברים/עוקץ/ברדלס וכו וכו ואז מקבלים אחרי תקופה בתפקיד אופציה של יציאה לקורס חובשים (כמו שיש כאלה שמקבלים להיות מכים או קצינים יש גם חובשים) ואז יוצאים לקורס ונהיים חובשים..
הם צודקים בה מה שאמרו לך
את די בונה שזה יהיה כמו בתאגד והמציאות רחוקה שנות אור משם. תכלס את תקועה במרפאה
הייתי ממליצה להיות קרבית ומשם לצאת לקורס חובשים
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא פצועים קטועי רגל??
אני רוצה לעשות פרמדיקית אבל אין לי סבלנןת לפרוצדורה כלכך ארוכה
אנונימית
תשמעי אלה החיים הדברים השווים באמת צריך לעבוד למענם יותר
רוצה אקשן זה או פרמדריקית או לוחמת ולצאת לקורס. באמת שהקבע זה רק 8 חודשים יותר זה לא תוקע לך כלום בחיים ומבטיח לך שירות משמעותי יותר
אנונימית