7 תשובות
אני לא מאמינה שיש דבר כזה ה "אחד" כן יש התאמה בין אנשים וחוסר התאמה אבל מערכת יחסים זו עבודה קשה וזה לא בא תמיד כל כך בקלות
לכל בן אדם יש סטנדרטים וזה בסדר, אתה יכול להמשיך לחכות או באמת לנסות ואולי למצוא מישהי/מישהו שבאמת תאהב שלאו דווקא יתאים לסטנדרטים שלך הרי אף אחד לא בוחר במי להתאהב
שואל השאלה:
גם זה הקטע, מבחינת מראה אני יכול להתאהב בכל אחת, אבל מבחינת אישיות עוד לא מצאתי מישהי ש"מתאימה" לי אז זו בעיה לדעתי
גם זה הקטע, מבחינת מראה אני יכול להתאהב בכל אחת, אבל מבחינת אישיות עוד לא מצאתי מישהי ש"מתאימה" לי אז זו בעיה לדעתי
אנונימי
אני לא חושבת שאם תראה את האחת, אתה תזהה אותה.. זה יותר קורה לבד.
אני לא חושבת שצריך לפסול על הסף כל אחת כיוון שגם אם אתה חושב שזה לא יילך או שהיא לא בשבילך מבלי שניסית, יכול להיות שזאת הבחורה שאתה מחפש ופספסת אותה.
אני ממליצה לך לנסות, ורק אם אחרי ניסיון אתה באמת משוכנע בתוך תוכך שזה לא זה, אז זה לא זה.
אני לא חושבת שצריך לפסול על הסף כל אחת כיוון שגם אם אתה חושב שזה לא יילך או שהיא לא בשבילך מבלי שניסית, יכול להיות שזאת הבחורה שאתה מחפש ופספסת אותה.
אני ממליצה לך לנסות, ורק אם אחרי ניסיון אתה באמת משוכנע בתוך תוכך שזה לא זה, אז זה לא זה.
שואל השאלה:
אני כן פוסל על הסף לדברים מסויימים, למשל מעשנת, זה ישר לא מבחינתי.
קשה לי להאמין שאצליח לוותר על הדברים הבסיסיים האלה מבחינתי.
יש מצב זו טעות
אני כן פוסל על הסף לדברים מסויימים, למשל מעשנת, זה ישר לא מבחינתי.
קשה לי להאמין שאצליח לוותר על הדברים הבסיסיים האלה מבחינתי.
יש מצב זו טעות
אנונימי
לא התכוונתי לפסול בנות על דברים שבשבילך הם קו אדום.
התכוונתי שהיית עם אחת ובהתחלה אתה לא מרגיש שזה שם, אז אל תפסול ישר. תן ניסיון, ואם לאחר מכן אתה משוכנע באמת שזה לא מתאים לך בשום צורה, אז זה לא מתאים לך.
התכוונתי שהיית עם אחת ובהתחלה אתה לא מרגיש שזה שם, אז אל תפסול ישר. תן ניסיון, ואם לאחר מכן אתה משוכנע באמת שזה לא מתאים לך בשום צורה, אז זה לא מתאים לך.
שואל השאלה:
עדיין לא הייתי עם אף אחת
עדיין לא הייתי עם אף אחת
אנונימי
באותו הנושא: