6 תשובות
בנשימה אנאירובית יש רק את שלב הגליקוליזה, שבו מרוויחים 2 atp. בנשימה אירובית יש גם את השלב המיטוכונדיוטי, שבו מרוויחים 28 atp.
שואל השאלה:
ואיך זה בדיוק עוזר
ואיך זה בדיוק עוזר
אנונימית
ככה שבעצם בנשימה אירובית ניתן לייצר הרבה יותר אנרגיה וככה להזין את הגוף בצורה יעילה יותר
מייצרים הרבה יותר אנרגיה בזמן קצר יותר
שואל השאלה:
את יכולה לעזור לי גם בזה??
מוסיפים צמחי מים לכלי שקוף ומואר, שבו אוכלוסיית יצורים אל-אווירניים מוחלטים ואוכלוסיית יצורים אל-אווירניים
חלקיים. כיצד ישפיע הדבר על הגודל של כל אחת מהאוכלוסיות? הסבר.
את יכולה לעזור לי גם בזה??
מוסיפים צמחי מים לכלי שקוף ומואר, שבו אוכלוסיית יצורים אל-אווירניים מוחלטים ואוכלוסיית יצורים אל-אווירניים
חלקיים. כיצד ישפיע הדבר על הגודל של כל אחת מהאוכלוסיות? הסבר.
אנונימית
אל אווירניים חלקיים יתרבו מהר מאוד, כי הם יכולים להשתמש בחמצן שיש בכלי לייצור אנרגיה רבה יותר בטווח זמן קצר יחסית. אל אווירניים מוחלטים יתרבו לאט יותר כי האנרגיה המועטה שהם מייצרים באותו טווח זמן מופנית בעיקר לקיומם, אין להם מספיק אנרגיה להתרבות באותו קצב כמו האל אווירניים החלקיים
באותו הנושא: