4 תשובות
עדיף לך לשחרר, כפי שזה נשמע מדברייך היא לא מעוניינת.
שואל השאלה:
אוקי אז עם היא לא מעוניינת אז שתגיד שהיא לא רוצה בשביל מה לסנן אותי משעה חמש אחרי הצהריים?
אוקי אז עם היא לא מעוניינת אז שתגיד שהיא לא רוצה בשביל מה לסנן אותי משעה חמש אחרי הצהריים?
אני חושבת שתשחררי
ואם היא תשלח לך הודעה תעני
ואם היא תשלח לך הודעה תעני
יואו אני כלכך מבינה אותך אני מתשגית שעושים לי את זה אני רצינית
תכתבי לה עוד הודעה אחת שלא מתאים שהיא מסננת אותך ככה ושאם היא לא רוצה שתגיד אבל שלא תתעלם כי זה סתם מעצבן
,אל תרדפי אחריה יותר אם היא לא רוצה הפסד שלה בעיה שלה
תכתבי לה עוד הודעה אחת שלא מתאים שהיא מסננת אותך ככה ושאם היא לא רוצה שתגיד אבל שלא תתעלם כי זה סתם מעצבן
,אל תרדפי אחריה יותר אם היא לא רוצה הפסד שלה בעיה שלה