4 תשובות
תעזרי לה....תקופה קשה בשבילה אני בטוחה
היא פשוט בשוק כרגע, אתה צריך להיות איתה ולתמוך בה. כי זו יכולה להיות תקופה ארוכה
אתה כזה חמוד3> אני חושבת שזה תלוי בה ואני לא מכירה אותה אישית... אולי היא תתרגל למציאות הזאת ותשלים עם זה ותחשוב על המשפחה שנמצאת שם בשבילה...
את צריכה להיות איתה כמה שיותר היא עוברת דבר לא פשוט כל כך לאבד הורים ומשפחה זה קשה מאוד ו להיות מאומצת זה עוד יותר לא פשוט לגלות את זה אבל לפחות היא לא בבית יתומים ולא נזרקה מסתם משפחות ולרחוב