6 תשובות
אסון
גיליתי את האתר ולא קרה כלום
שואל השאלה:
סיימ יהיה ממש נוראי שאפילו fxp יהיה טוב יותר
אנונימית
לגמרי
חחח אוי האנשים בfxp... דפנטלי בני מיני הנבלות המתנשאים,הם וstack overflow.
שמעי,כל הסנובס מכירים פשוט בוחרים לא להתרועע פה