10 תשובות
מי זאת
אני לא יודעת למה משהו בה לא מסתדר לי וזה מ ש ג ע א ו ת י
אגב לא נראה לי היא צינית
היא משחקת באש
היא אמרה שזה ניסוי חברתי ואני לא יודעת אם להאמין לה
אנונימית
דבר ראשון , זה ממש לא נושא לצחוק עליו , במיוחד שיש הרבה בנות שנפגעות מהנושא הזה בקלות , דבר שני , עברתי קצת על העמוד שלה , והתוכן שלה מזעזע . הוא כולו ציני ברמה דוחה ויורד על הצופים , אני לא מבינה איך יש לה עוקבים בכלל
היא בטח סתם רוצה שיהיו לה תגובות
אבל עדיין זה דוחה
כיאילו מה עוד אנשים יעשו בשביל ציפיות ותגובות ופרסום
גם אם זה ציני כיאילו
אם הייתי מכירה אותה במציאות הייתי נגעלת ממנה שהיא ככ מתה לפירסום שהיא מתנהגת ככה
אני אפילו לא כועסת זה פשוט מביך ועצוב
היא לא צינית, והיא נגועה בשכל ומגיע לה כל השנאה
ילדה מסכנה ללא חברים
יש לה בעיות במוח
צאחלה בייסיק עם חולצת בטן של הנחש שהיה לה אבל החתול אכל אותו ואין תקציב לעוד נחש אז תפרה חולצת בטן
קודם כל נראית כמו תומאס הקטר עם הגבות האלו
פרצוף תחת
אין פופיק
יכולות ריקוד מזהירות
גיל 12 או פחות
בנוסף בביו שלה יש blm זה מוגבל כי יכולות להיות שחורות שרואות את זה
היא בנוסף מנסה לתקן את זה בכך שאפשר לבוא אליה לעזרה שיודעים שזה בלוף
ושהיא הולכת לצינור להגיד שזה ניסוי חברתי
כל סרטון שני שלה על זה זה מוגבל
רציני שהיא שופטת