5 תשובות
בכללי זה ככה כבר מלא זמן בגלל דעות קדומות, אבל זה ממש השתנה וברוב העבודות היום זה לא ככה
שואל השאלה:
משכורת של רופא יותר גבוהה ממשכורת של רופאה
אנונימית
כי אין שיוויון
ולתגובה הראשונה זה לא נכון, זה עדיין קיים ברוב הגדול של המקצועות אם לא עדיין בכולם
שוביניזם אין לזה הסבר
שואל השאלה:
למה אין שיוויון? ברוב המקרים אישה עובדת יותר קשה מגבר ומשקיעה מעצמה יותר
אנונימית