3 תשובות
שואל השאלה:
בסיסי
כאילו אני רק בסטיפס
פייסבוק אינסטה מצטלמת
בסיסי
כאילו אני רק בסטיפס
פייסבוק אינסטה מצטלמת
אנונימית
מתרגלים לגודל... לי יש אייפון 11 ולדעתי הוא ממש טוב
תלוי מה הצרכים שלך מהמכשיר.
לי יש את הפרו מקס ואני מרוצה.
לי יש את הפרו מקס ואני מרוצה.
באותו הנושא: