7 תשובות
אולי עם החבר הכי טוב שלי
לא גם הוא יכול לשבור לי את הלב
היא שוברת לי את הלב מידי פעם אז אני רגילה
אנונימית
זה יכול להיות ממש מגניב
לא כי
יש לו חברה שאני אוהבת כמו אחותי
הוא לא הסגנון שלי
הוא גר 13 שעות טיסה ממני
יש לו חברה שאני אוהבת כמו אחותי
הוא לא הסגנון שלי
הוא גר 13 שעות טיסה ממני
הייתי מתחתנת עם החבר הכי טוב שלי כי הוא בן-אדם מדהים
אבל בכללי לא.. אני רוצה אהבה אמיתית
אבל בכללי לא.. אני רוצה אהבה אמיתית
לא
באותו הנושא: