3 תשובות
בטח היה לו סיוט, גם לאח שלי יש ככה
נדודי שינה
עייף- אך לא נרדם, חולם- אך סיוט, רעב- אך אין אוכל, צמא- אך אין מים, צריך לנקביו- אך אין שירותים, רוצה חיבוק- אך כולם ישנים, חפץ בחברה- אך הוא שמן וישאר בתול זוגיות לנצח כי העולם הזה שיטחי- אה זה כבר אני, סליחה.
האינטיליגנט.
האינטיליגנט.
אנונימי
באותו הנושא: