2 תשובות
אמ ניראלי שכדאי שתשימי על השורשים וגם טיפה על ההתחלה של החימצון עצמו
אני לא עד כדי קח מבינה בזה אבל זה מה שאני הייתי עושה
_./
זה תלויכמה דהה החלק הבלונדיני מה שאת יכול לעשות זה לחמצן את השורשים עם 9 אחוז ואת שאר הקבוצה עם 6 לאותו זמן ואז זה יהיה יותר אחיד