6 תשובות
תגידי לה איזה כיף יש לי היום יום הולדת חחח
שואל השאלה:
אני בן
אנונימית
לנקום (אני רצינית)
הכל טוב, פעם אחת זה בסדר, רק תגידי לה שתזכור פעם הבאה
תזכירי לה
אין לך מה לעשות פשוט תתנהגי כאילו לא קרה כלום