3 תשובות
א. אני לא בטוחה אם ככה מנסחים את זה אבל נראלי:
פרופאן + חמצן --> מים + פחמן דו חמצני
ב. התהליך הוא תהליך כימי משום שנוצרו בו חומרים חדשים (מים ופחמן דו חמצני)
ג. 1 ו2 מגיבים, 3ו4 תוצרים
פרופאן + חמצן --> מים + פחמן דו חמצני
ב. התהליך הוא תהליך כימי משום שנוצרו בו חומרים חדשים (מים ופחמן דו חמצני)
ג. 1 ו2 מגיבים, 3ו4 תוצרים
א. החמצן באוויר מתרכב עם המימן והפחמן מהפרופאן ליצירת פד"ח ימים. ארבע חמצנים מתרכבים עם 8 המימנים ליצירת 4 מולקולות מים ושני חמצנים מתרכבים כל אחד עם פחמן אחד ליצירת שלוש מולקולות פד"ח.
ב. זה מה שהוא כתב^ כי כאילו נלקחו אטומים מחומר אחד ונותרה תגובה שהתוצאה היה חומר חדש.
וגם ג' שהוא כתב נכון
וגם ג' שהוא כתב נכון
באותו הנושא: