4 תשובות
אוי:( אני פה אם את רוצה לדבר עם מישהו3>
זה ישתפר מבטיחה לך:)
אנונימית
אל תדאגי, זה ישתפר❤:)
הכל בסדר, את יכולה לדבר עם המורה על זה שלא הבנת וללמוד ולהשתפר.
באותו הנושא: