5 תשובות
כן יש תורות ענק כל הזמן
כן בילו מפוצץ
כן, הכל מפוצץ שם ויש תורות.
שמעי הכל עכשיו מפוצץ באנשים.. אני אישית לא מתכוונת ללכת זאת סכנת הדבקה וגם אמרו שיש אנשים בלי מסכות ושיש עומסים אז..
אנונימית
כן יש שם מלא אנשים וזה לא כיף כבר לעמוד בתור שעה עד שבכלל להיכנס לחנות
באותו הנושא: