4 תשובות
וואלה בימים הנוראיים חגגתי אחד מהימי הולדת
תזמיני מי שעושה לך טוב ומלאא אוכל שעושה לך טוב ותדברו ותהנו מה שתמיד עושים ביציאות
היה קטלני
מזל טוב בובה
תזמיני מי שעושה לך טוב ומלאא אוכל שעושה לך טוב ותדברו ותהנו מה שתמיד עושים ביציאות
היה קטלני
מזל טוב בובה
שואל השאלה:
תודה!!^
תודה!!^
אנונימית
אפשר לחגוג בבית להזמין אוכל וכאלה ולהזמין רק תחברים הטובים או אם יש גינה או עליית גג וזה אחלה לגמרי
מזל טובב
מזל טובב
מזל טוב !
תצאי עם חברים
תצאי עם חברים
באותו הנושא: