13 תשובות
כן
יאס.
yes..
אני מסכימה, הוא מעולה והוא לגמרי נקודת שיא בילדות של המון אנשים אבל אני מרגישה שהוציאו ממנו את המיץ במיוחד כשיש עוד פסטיגלים סביב אותו זמן שהיו מעולים לא פחות ממנו.
לדעתי תפוס ת'פסטיגל 2008 הרבה יותר טוב מפנטזיה, גם על הזמן 2007 ואפילו לילה מטורף 2010.
שואל השאלה:
נכון, לא מבינה למה כלכך הפכו את הפסטיגל הזה ל"הכי טוב" כי בואו 3 חברות זה שיר טוב אבל לא ברמה של משהו אגדי... כאילו יש הרבה יותר טובים בכללי
אנונימית
3 חברות זה חמוד אבל נרניה זה לא רמת גן זה חד משמעית השיר המנצח עבורי.
שואל השאלה:
ראיתי הרבה פסטיגלים והכי התחברתי לספיי פסטיגל באמת שזה מדהים
אנונימית
כן
למען האמת כל הפסטיגלים בערך אותו הדבר (לא של היום) אני דווקא ממש אהבתי אקס פסטיגל
לא
אנונימית
הפסטיבל עצמו באמת אוברייטד אבל השיר שלו תקוע לי במוח כל החיים, שיר אחד הטובים (אני יודעת שזה גם שיר אמיתי...)
קצת
כילדה איכותית שצפתה בהרבה פסטיגלים,אני חושבת שx פסטיגל ושspy פסטיגל הם הטובים ביותר...
עריכה:וגם פסטיגל גיבורי העל מושלם
רן דנקר איזה שלמות...