5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא צריכה אפילו לעשות לא ביקשו
סתם עושה ליתר ביטחון
אני לא צריכה אפילו לעשות לא ביקשו
סתם עושה ליתר ביטחון
אנונימית
שואל השאלה:
ואתם לא עונים לי אני יכולה לעשות בקופת חולים?
ואתם לא עונים לי אני יכולה לעשות בקופת חולים?
אנונימית
שואל השאלה:
סתם כדי להיות בטוחה
סתם כדי להיות בטוחה
אנונימית
אם את עושה סתם כדי להיות בטוחה אז לא את לא צריכה בידוד
כן זה חובה אם את בבידוד ולא עברו שבועיים
באותו הנושא: