8 תשובות
שואל השאלה:
gekk
אחי
הסדרה מדברת על קבלת האחר
אנונימית
המהות של הסדרה נכונה וטובה , הדרך פחות
שואל השאלה:
תסביר
אנונימית
כאילו הסדרה לא אשמה , היא רק משקפת איפה הנוער אוחז היום מבחינת רמה מהות , ובכללי מה מעסיק אותו על מה הוא שם דגש ועל מה לא
נוראי
פשוט כל השחקנים שם טובים כמו שאני צנצנת
רדודה כמו הנוער היום
אחלה סדרה שבעולם
אני ככ בכיתי מאחד הפרקים כן שתקו