4 תשובות
תסרבי בעדינות
תגידי לו שאת מאוד אוהבת אותו אבל את לא בנויה לחבר כרגע
או שפשוט תסבירי לו שאת לא מעוניינת בו ספציפית (תהיי עדינה אבל תבהירי שאתם חברים טובים וזהו) או שתגידי שאת לא בקטע של חבר כרגע.
כך או כך אל תסבני אותו
כך או כך אל תסבני אותו
היי, לדעתי פשוט תגידי לו שאת אוהבת אותו בתור ידיד ולא בקטע רומנטי:)
אם תרצי להתייעץ או לדבר עוד מוזמנת לפנות אליי, בהצלחה!
אם תרצי להתייעץ או לדבר עוד מוזמנת לפנות אליי, בהצלחה!
באותו הנושא: