10 תשובות
אני חושבת ששחור.
באמריקה זאת התקופה שהם קיבלו זכויות שוות..
שחור, לדעתי הם עברו דברים יותר קשים מאשר נשים באותה התקופה
תלוי איפה, באפריקה נגיד זה אישה...
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
אנונימית היא חיפשה תגיות מה זה משנה
תחשוב איזה קשה זה היה להיות אישה שחורה...
הוא לא דיבר על זה אבל
ברור ששחור
אנונימי
ואיי למה כל שאלה על שחורים אתם שמים תגית של אתיופים אתיופים זה לא גזעע זאת ע ד ה
אנונימית